torsdag 14 mars 2013

Lyxigt!

Idag har jag lyxat till det med att gå till frissan, sånt är verkligen lyx nu för tiden :) la i en mörkare brun i botten och ljusade upp längderna lite. Typ ombre fast fortfarande brunt. Blev nöjd och det känns fräscht :) lillemannen fick hälsa på på mormors jobb så länge och han hade även då skött sig exemplariskt, stolt mamma!

Många fina dagar har vi haft med promenader nere på sjön. Vet att jag lägger upp massor med bilder på sjön och bergen, men jag kan inte få nog! Det är så otroligt vackert att bo här :)

Ikväll ska mannen iväg på mingel med jobbet så jag och Love ska mysa själva! Eller Love ska sova och jag ska ligga i soffan och inte röra mig en meter ;)

Nu ska jag laga lite lasagne! Har börjat med matlistor måndag-fredag. Går igenom det som finns hemma och gör i ordning vad som ska lagas dag för dag. Bättre för plånboken och hälsan då det lätt blir nåt onyttigt annars ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar