måndag 25 mars 2013

Sömnlös i Nusnäs...

Ja i flera nätter nu har lilla L sovit oroligt.. Vaknat flera gånger och varit ledsen och haft svårt att somna om. Jobbigt för både honom och oss. Speciellt jobbigt är när man inte vet vad som är fel. Känner han av att månen håller på att bli full? Håller han på att bli sjuk? Är det bara en period, eller är det som där tänderna som spökar? Jag har ingen aning. Och det är frustrerande...

Igår hade vi fika för familj och vänner. Alltid trevligt att träffas :) sen hinner man ju knappt med att prata med alla...

Längtar till många saker den här veckan! I morgon tisdag ska vi (läs Andreas och pappa) hämta MITT alldeles egna piano som ska få smycka nya rummet uppe. Åh vad jag längtar! Tror jag ska måla om det till svart, men bara kanske.
Och så längtar jag till torsdag då syskon med respektive kommer hem och A är långledig över påsken.
Och så längtar jag lite extra efter fredag, men varför får ni veta lite längre fram ;)



1 kommentar: