torsdag 26 september 2013

Då gör vi ett nytt försök!

Skrev ett jätte långt inlägg häromdagen som jag råkade ta bort, då tappade jag liksom lusten lite... Men vi försöker igen!

Här hemma är min sjukskrivning slut och Andreas är tillbaka på jobbet. Så nu är det alltså fritt fram för bebis att komma om den vill. Dock har det lugnat ner sig väldigt mycket med alla SD så jag tror inte h*n kommer riktigt än. Den som väntar på nåt gott... 

Var till barnmorskan igår för att kolla mitt blodtryck som blivit lite för högt. Precis som när jag väntade Love, samma vecka och allt. Men igår var trycket ok och jag hoppas det håller sig så. 

I tisdags var vi till Falun med Love för att röntga hans lilltå. Han föddes med två lilltår på ena foten som sitter ihop, så han har en stor lilltå på ena foten. Och mycket riktigt så var det ben i extratån och vi blir tvungna att operera bort den. Det skulle vi valt att göra hur som helst då det redan börjar bli besvärligt och trångt med skor på den foten. Gruvar mig dock för att han ska sövas ner... Inget man vill utsätta sitt barn för :( men det blir bra när allt är klart och läkt!

Idag har vi i mammagruppen (delar av den iallafall) träffats. Var väldigt längesen vi sågs nu, blir ju så när några av oss börjat jobba igen. Skönt att få prata av sig lite och roligt för barnen att leka :) även om dom leker mest på sitt eget håll än.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar