måndag 16 september 2013

Helgen

Det har varit en riktig kalashelg! I lördags firade vi morbror Måns som blir hela 25 år! Och det fyller han idag, grattis världens bästa bror ❤ 
Och i söndags så firade vi lilla Lina som blivit ett helt år. Tiden går så snabbt med dessa små...

Väl hemma igen från kalas nummer två så blev jag rejält överraskad av två av mina fina väninnor (oj vad gammalt det lät) som kom hit till Nusnäs med blommor, pizza, cola, godis, chips och dipp! Det blev en helkväll i soffan med massa prat och skratt. Tack så hemskt mycket, behövde verkligen det. Blev nästan lite generad (eller kanske rörd?) då jag inte är van vid att bli omhändertagen sådär, av vänner alltså. Ni är guld värda ❤

Denna gråa måndag kliver vi in i v 36. När 36 fulla veckor gått så är det alltså ok att bebisen tittar ut. Fast den får gärna vänta nån vecka till så den hunnit få lite hull :) magen har lugnat ner sig rejält sen Andreas gått hem, så vi får allt se när det blir nedsläpp. Många har gissat och själv tror jag att h*n kommer den 10 eller 11 oktober. Har inte riktigt bestämt mig än. Och könet ändrar jag mig över varje dag. Haha.



1 kommentar:

  1. Ojj, nu börjar det närma sig till eran andra bebis :)

    SvaraRadera