fredag 31 maj 2013

Badpremiär!

Inte för mig som annars (innan jag blev gammal och tråkig) alltid badade i april, utan för lillemannen ute i poolen :) han älskar verkligen att bada och tyckte detta var en riktig hitt! Måste dock köpa en ny pool som inte luften åker ur...

Annars då? Jo det är ju fredag och inte många timmar kvar tills Andreas kommer hem på helg. Alltid lika mysigt :) och speciellt när vi inte har några direkta planer. Tar helgen som den kommer. 

Jag ligger och tar igen mig lite på sängen medan Love är ute och sover (förhoppningsvis) i vagnen med sin farmor. Har börjat få sammandragningar redan så jag försöker vila då jag kan. Dock svårt med ett litet piggt yrväder här hemma ;)

Hade en riktigt bra dag igår med Annika, Tilde, Emelie och Freja. Vi åt lunch på strands uteservering sen blev det en tur på stan för att inhandla lite sommarkläder till Love och sen gick vi till Vita Björn parken och åt mellis och släppte loss barnen ;) riktigt härlig dag.

Beställde en ny bilstol till Love idag (bättre sent än aldrig...) blev en Maxi cosi mobi. Hoppas vi blir nöjda med den!

Trevlig helg!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar