måndag 13 maj 2013

Låt mig presentera...

Vår lilla/lille stjärna som ligger i magen! Har idag varit på ultraljud och allt såg fint ut! Den lilla/lille låg och snurrade runt, sparkade, gnussa sig i ansiktet och drack fostervatten :) så häftigt att få vara med om detta igen! Är verkligen tacksam att allt såg bra ut. Blev framflyttade från 10/10 till 20/10. Blev så sjukt besviken när vi blev framflyttade med Love men den här gången gör det inget, behöver all tid jag kan få för att förbereda mig känner jag. Och tiden går iallafall så sjukt fort denna gång så 10 dagar hit eller dit spelar ingen roll. Bara det kommer ut en frisk liten filur så är jag glad!

Om ni tycker att jag skriver osammanhängande så är jag lite trött idag. Love har haft feber inatt och ingen av oss har sovit speciellt bra... Febern är iallafall borta nu men han är lite snorig och hostig. Hoppas det inte blir värre.

I eftermiddag ska vi gratta pappa/morfar som fyller år idag. Kan visa hans present senare så vi inte avslöjar nåt ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar