måndag 20 maj 2013

Vardag igen...

Efter en härlig helg med otroligt fint väder blev det vardag idag och en grå sådan (iallafall i morse). Tycker alltid måndagarna känns lite tråkiga då Andreas ska tillbaka till jobbet och det är en hel arbetsvecka kvar tills vi är lediga tillsammans igen.
Bestämde mig iallafall för att göra det bästa av vädret och åkte till Maxi för att handla lite. Sen kom solen fram och jag och Love åkte ner på stan och åt lunch och fikade med mamma/mormor. Supermysigt! 

Nu sover Love i vagnen efter en kort promenad och jag sitter ute på framsidan och njuter av värmen, härligt!

Idag ska vi inte grilla (kors i taket) utan äta blodpudding (man kan säkert grilla det...) har inte ätit det sen jag var liten... Ska bli spännande ;) och nyttigt, speciellt för mig som måste få i mig mer järn.

Vår glada fina lilla kille blir hela 9 månader idag! Tack för att vi får vara dina föräldrar och följa dig varje dag. Du är fantastisk på alla sätt och vis <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar